Nabór na wolne stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie o konkursie na wolne stanowiska pracy (Lider Klubu Pracy)

Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu

ul. Metalowa 7

26-500 Szydłowiec

OGŁASZA NABÓR 

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 Lider Klubu Pracy - 1 miejsce pracy 

 

w Centrum Aktywizacji Zawodowej

 

Wymiar czasu pracy – pełny etat

 

Umowa o pracę na czas określony

 

I.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku: 

  1. wykształcenie minimum średnie,
  2. obywatelstwo polskie lub kandydat wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  4. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. co najmniej 6 miesięczny staż pracy na równorzędnym lub podobnym  stanowisku pracy,

II.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór: 

  1. znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktów wykonawczych, 
  2. odbyte szkolenie dla liderów klubu pracy,
  3. umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows i urządzeń audiowizualnych,
  4. umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych, łatwość wypowiadania się, kreatywność, odpowiedzialność,

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór: 

  1. prowadzenie  szkoleń z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy,
  2. organizowanie i realizacja zajęć aktywizacyjnych,
  3. indywidualne konsultacje w celu wspierania osób w działaniach skierowanych na poszukiwanie pracy,
  4. prowadzenie dokumentacji pracy lidera klubu pracy

IV.Wymagane dokumenty aplikacyjne: 

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i  o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  8. deklaracja kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np : posiadane kursy i szkolenia,  opinie i referencje,

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu ul. Metalowa 7 pok. 22  lub pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  lidera klubu pracy w terminie do dnia 24 stycznia 2011 r. 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

V.Inne informacje:

  1.  Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
  2. Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a po upływie tego terminu komisyjnie niszczone.

 

  Dyrektor 

  Powiatowego Urzędu Pracy 

  w Szydłowcu

Szydłowiec, dn. 12.01.2011r.   Tadeusz Piętowski

 

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Duralska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2022 13:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dominik Gwarek
Ilość wyświetleń: 43
25 lipca 2022 13:22 (Dominik Gwarek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)