Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
ul. Metalowa 7
26-500 Szydłowiec
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Lider Klubu Pracy - 1 miejsce pracy
w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Wymiar czasu pracy – pełny etat
Umowa o pracę na czas określony
I.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku:
- wykształcenie minimum średnie,
- obywatelstwo polskie lub kandydat wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy na równorzędnym lub podobnym stanowisku pracy,
II.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktów wykonawczych,
- odbyte szkolenie dla liderów klubu pracy,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows i urządzeń audiowizualnych,
- umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych, łatwość wypowiadania się, kreatywność, odpowiedzialność,
III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy,
- organizowanie i realizacja zajęć aktywizacyjnych,
- indywidualne konsultacje w celu wspierania osób w działaniach skierowanych na poszukiwanie pracy,
- prowadzenie dokumentacji pracy lidera klubu pracy
IV.Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- deklaracja kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np : posiadane kursy i szkolenia, opinie i referencje,
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu ul. Metalowa 7 pok. 22 lub pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko lidera klubu pracy w terminie do dnia 24 stycznia 2011 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
V.Inne informacje:
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
- Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a po upływie tego terminu komisyjnie niszczone.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Szydłowcu
Szydłowiec, dn. 12.01.2011r. Tadeusz Piętowski