Nabór na wolne stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie o konkursie na wolne stanowiska pracy (Inspektor)

Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
ul. 1 Metalowa 7
26-500 Szydłowiec

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor - 1 miejsce pracy
w Centrum Aktywizacji Zawodowej


Wymiar czasu pracy – pełny etat

Umowa o pracę na czas określony



I.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku: 

  1. wykształcenie wyższe magisterskie,
  2. obywatelstwo polskie lub kandydat wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  4. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktów wykonawczych w zakresie:organizowanie prac interwencyjnych i robót publicznych oraz jednorazowa refundacja kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne, organizowanie prac społecznie – użytecznych,
  7. co najmniej rok stażu pracy na równorzędnym lub podobnym stanowisku pracy,
  8. umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych,
  9. umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku.

II.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór: 

  1. umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows
  2. znajomość obsługi Systemu Informatycznego SYRIUSZ Std,

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór: 

  1. weryfikacja wniosków o organizację prac interwencyjnych,robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundację składek ZUS,
  2. przygotowywanie umów w sprawie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundację składek ZUS,
  3. weryfikacja osób bezrobotnych kierowanych do pracy w ramach w/w umów,
  4. dokonywanie rozliczeń finansowych w ramach zawartych umów o organizację prac interwencyjnych , robót publicznych prac społecznie użytecznych, refundację składek ZUS ,
  5. prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w/w zakresie

IV.Wymagane dokumenty aplikacyjne: 

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub zaświadczenie o ukończeniu studiów,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe( świadectwa pracy ,zaświadczenia),
  6. kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie kandydata złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k.:
  • o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych

oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np : posiadane kursy i szkolenia, opinie i referencje,


Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „ PUP Szydłowiec – nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor”. Dokumenty należy składać w godzinach urzędowania tj. od 7 30 do 15 30 w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu przy ul. Metalowej 7 pok. 22 lub pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy. Termin składania dokumentów upływa z dniem 02 grudnia 2011r. o godz. 15 30 .
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

V.Inne informacje:

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefoniczni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
  2. Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a po upływie tego terminu komisyjnie niszczone.

 

Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Szydłowcu

Tadeusz Piętowski


Szydłowiec, dn. 22.11.2011r.

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Duralska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2022 13:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dominik Gwarek
Ilość wyświetleń: 42
25 lipca 2022 13:17 (Dominik Gwarek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)