OGŁOSZENIE Nr 1/2009 z dnia 06.04.2009
O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE.
Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Urzędzie Pracy
Nazwa stanowiska pracy: POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
Umowa o pracę na czas określony w wymiarze pełnego etatu.
I. Oferty na w/w stanowisko mogą składać osoby, które:
- Posiadają obywatelstwo polskie lub wykażą się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
- Mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
- Posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- Posiadają wykształcenie co najmniej średnie
- Nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie,
- Cieszą się nieposzlakowaną opinią.
II. Wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi dotyczącymi prowadzenia standardów usług rynku pracy,
- Podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Pracy
- Znajomość lokalnego rynku pracy,
- Znajomość obsługi komputera,
- Umiejętność analizowania zjawisk zachodzących na rynku pracy,
III. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego i jego organów
- Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich i prowadzenia rozmów,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- Minimum 6 miesięczny staż pracy na równorzędnym lub podobnym stanowisku pracy,
- Umiejętność pracy w zespole.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- Przyjmowanie informacji o wolnym miejscu zatrudnienia i ofert pracy,
- Upowszechnianie i realizacja ofert pracy,
- Podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi i pracodawcami,
- Przedstawianie bezrobotnemu lub poszukującemu pracy propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
- Monitorowanie zwolnień grupowych,
- Organizacja giełd pracy.
V. Wymagane dokumenty podpisane i poświadczone za zgodność przez osobę składającą:
- List motywacyjny i szczegółowe CV,
- Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- Kopia dowodu osobistego,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną dotyczące spełnienia wymagań określonych w pkt. I pkt 2 i 5, a w przypadku osoby wybranej- zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
- Zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku urzędniczym.
VI. Termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu ul. Metalowa 7, pok. 10 I piętro z dopiskiem na kopercie ”Oferta Nr 1/2009”, lub przesłać drogą pocztową do Powiatowego Urzędu Pracy , 25-500 Szydłowiec, ul. Metalowa 7 w terminie do dnia 16 kwietnia 2009r. ( decyduje data wpływu do urzędu).
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po dniu 16 kwietnia 2009r. nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani pod względem formalnym zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Będą do odebrania w Powiatowym Urzędzie Pracy przez okres 14 dni od daty ogłoszenia wyników wyboru a po jego upływie komisyjnie zniszczone.
Projekt „LEPSZE JUTRO II” realizowany w ramach Priorytetu VI, Działania 6.1 Podziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki współfinansowany do 85% przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego