Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
ul. Metalowa 7
26-500 Szydłowiec
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Pośrednik pracy - 2 miejsca pracy
w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Wymiar czasu pracy – pełny etat
Umowa o pracę na czas określony
I.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku:
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie lub kandydat wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktów wykonawczych w zakresie: standardów usług rynku pracy.
- doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na stanowisku pośrednika pracy,
- umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku.
II.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows,
- znajomość obsługi Systemu Informatycznego SYRIUSZ Std,
III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
- Realizacja zadań ustawowych Powiatowego Urzędu Pracy w zakresie pośrednictwa pracy,
- Przyjmowanie informacji o wolnym miejscu zatrudnienia i ofert pracy,
- Upowszechnianie i realizacja ofert pracy,
- Podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi i pracodawcami,
- Przedstawianie bezrobotnemu lub poszukującemu pracy propozycji odpowiedniej pracy lub innej propozycji pomocy,
- Organizacja giełd i targów pracy,
- Prowadzenie rozliczeń i sprawozdawczości zgodnie z zakresem zadań stanowiskowych.
IV.Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub zaświadczenie o ukończeniu studiów,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k.:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych
- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np : posiadane kursy i szkolenia, opinie i referencje,
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „ PUP Szydłowiec – nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Pośrednik Pracy”. Dokumenty należy składać w godzinach urzędowania tj. od 7 30 do 15 30 w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu przy ul. Metalowej 7 pok. 22 lub pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy. Termin składania dokumentów upływa z dniem 20 stycznia 2014r. o godz. 15 30 .
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
V.Inne informacje:
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
- Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a po upływie tego terminu komisyjnie niszczone.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Szydłowcu
Tadeusz Piętowski
Szydłowiec, dn. 08.01.2014r.
Projekt „LEPSZE JUTRO IV” realizowany w ramach Priorytetu VI, Działania 6.1 Podziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany do 85% przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego