Nabór na wolne stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu

ul. Metalowa 7

26-500 Szydłowiec

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor - 1 miejsce pracy

w Dziale Finansowo-Księgowym

 

Wymiar czasu pracy – pełny etat

Umowa o pracę na czas określony

 

I.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne
  2. obywatelstwo polskie lub kandydat wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  4. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktów wykonawczych, ustawy o rachunkowości i finansach publicznych.
  6. doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie księgowości,
  7. umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych,
  8. umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku.

II.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

  1. mile widziane: odbyte szkolenia w zakresie rachunkowości oraz uczestniczenie w pracach związanych z realizacją projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
  2. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  3. sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji,
  4. dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi programu SYRIUSZ,
  5. obowiązkowość, terminowość, samodzielność, dyskrecja, otwartość, asertywność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samokontrola.

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

Bieżące upinanie i dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z klasyfikacją budżetową, prowadzenie syntetycznej ewidencji wydatków  z podziałem na środki Funduszu Pracy i środki funduszy strukturalnych, prowadzenie szczegółowiej ewidencji analitycznej wydatków Funduszu Pracy i funduszy strukturalnych z podziałem zgodnie z klasyfikacją budżetową, uzgadnianie obrotów i sald, przygotowanie dokumentów finansowych do zapłaty, bieżące wprowadzanie danych do komputerowego systemu księgowego, sporządzanie sprawozdań finansowych.

IV.Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dokumentu ukończenia szkoły średniej lub wyższej,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  6. kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie kandydata złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k.:
  • o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: posiadane kursy i szkolenia, opinie i referencje.

 

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „ PUP Szydłowiec – nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor”. Dokumenty należy składać w godzinach urzędowania tj. od 7 30 do 15 30 w Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu przy ul. Metalowej 7 pok. 22 lub pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy. Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.08.2015r. o godz. 15 30 .

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

V.Inne informacje:

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a po upływie tego terminu komisyjnie niszczone.

 

Szydłowiec, dn. 07.08.2015r.

 

 

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy

 w Szydłowcu

Tadeusz Piętowski

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Zofia Adamczyk - Limanin
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2022 11:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dominik Gwarek
Ilość wyświetleń: 38
25 lipca 2022 11:52 (Dominik Gwarek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2022 11:52 (Dominik Gwarek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)