Nabór na wolne stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szydłowcu

Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu

ul. Metalowa 7

26-500 Szydłowiec

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Specjalista ds. rejestracji - 1 miejsce pracy 

w Dziale Ewidencji Świadczeń i Informacji 

Wymiar czasu pracy – pełny etat

Umowa o pracę na czas określony

I.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku

  1. wykształcenie średnie,
  2. obywatelstwo polskie lub kandydat wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  4. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktów wykonawczych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego.
  6. doświadczenie zawodowe minimum 2 lata,
  7. umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych,
  8. umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku.

II.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór

  1. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  2. dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi Systemu Informatycznego SYRIUSZ Std,
  3. dokładność, terminowość, dyskretność, umiejętność pracy w zespole komunikatywność, samokontrola.

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór

  1. rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy,
  2. analiza danych osoby zarejestrowanej zawartych w karcie rejestracyjnej,
  3. wydawanie decyzji o statusie i zasiłku dla bezrobotnych,
  4. prowadzenie dokumentacji i rejestrów,
  5. współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań
  6. pobieranie i przekazywanie akt z archiwum.

IV.Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia świadectwa ukończenia szkoły,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  6. kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie kandydata złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k.
  • o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych

oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np: posiadane kursy i szkolenia, opinie i referencje,

 

Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie  mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym  i dopiskiem: „ PUP Szydłowiec – nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. rejestracji”. Dokumenty należy składać w godzinach urzędowania tj. od 7 30 do 15 30 w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu przy  ul. Metalowej 7 pok. 22  lub pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy. Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.09. 2016r.  o godz. 15 30 .

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia  osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.

 

V.Inne informacje:

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
  2. Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a po upływie tego terminu komisyjnie niszczone.

 

„Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu z siedzibą ul. Metalowa 7, 26-500 Szydłowiec. Przysługuje Pani/Panu prawo do kontroli danych osobowych, prawo ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Dane nie będą udostępniane odbiorcom w rozumieniu art. 7 pkt 6 Ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016. poz. 677 )”

 

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy

w Szydłowcu

Tadeusz Piętowski

Szydłowiec, dn. 08.09.2016r. 

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Duralska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2022 10:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dominik Gwarek
Ilość wyświetleń: 49
25 lipca 2022 10:55 (Dominik Gwarek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2022 10:53 (Dominik Gwarek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2022 10:53 (Dominik Gwarek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)